دنبال دوست می گردیم...پیدایش که کردیم دنبال عیب هایش می گردیم…ازدستش که دادیم درتنهایی دنبال خاطراتش می گردیم…
به وقت بی خوابی....به وقت نیمه شب..
ما را در سایت نبض لحظه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 7:50